Get Adobe Flash player

1 procent 2019

Uwaga konkurs!

dbi 2019 plastyka

ALFIK MATEMATYCZNY 2018

Dnia 21 listopada 2018 roku odbyła się XXIV edycja Ogólnopolskiego Konkursu Alfik Matematyczny. W matematycznej rozgrywce wzięło udział blisko 61 tysięcy uczestników, wśród których wyłoniono 346 laureatów.

Spośród naszych uczniów, w konkursie startowało 132 dzieci.

Na uwagę zasługują:

W klasach II

I miejsce w szkoleMIKOŁAJ MRÓZ – 112,5 pkt., 34 miejsce w województwie, 387 miejsce w Polsce i dyplom + książka za uzyskanie bardzo dobrego wyniku w konkursie.

II miejsce w szkoleJAGODA GAJZLER – 105 pkt., 64 miejsce w województwie, 653 miejsce w Polsce i dyplom + książka za uzyskanie bardzo dobrego wyniku w konkursie.    

III miejsce w szkoleBARTŁOMIEJ KORZYSTKO – 99,5 pkt., 95 miejsce w województwie, 951 miejsce w Polsce i dyplom + książka za uzyskanie dobrego wyniku w konkursie.    

IV miejsce w szkoleZUZANNA MOLENDA – 97,5 pkt., 110 miejsce w województwie, 1048 miejsce w Polsce i dyplom + książka za uzyskanie dobrego wyniku w konkursie.    

 

W klasach III

I miejsce w szkoleHUBERT WĘGIEREK – 122,5 pkt., 9 miejsce w województwie, 80 miejsce w Polsce i dyplom + książka za uzyskanie bardzo dobrego wyniku w konkursie.    

II miejsce w szkoleMAŁGORZATA RAK – 98,75 pkt., 65 miejsce w województwie, 550 miejsce w Polsce i dyplom + książka za uzyskanie dobrego wyniku w konkursie.    

III miejsce w szkoleMIKOŁAJ SKUPIEŃ – 90 pkt., 117 miejsce w województwie, 938 miejsce w Polsce.

 

W klasach IV

I miejsce w szkole - MIŁOSZ ŁUKJAŃCZUK – 98,75 pkt., 64 miejsce w województwie, 495 miejsce w Polsce i dyplom + książka za uzyskanie dobrego wyniku w konkursie.    

II miejsce w szkoleMARCEL ZABIEGAŁA – 93,75 pkt., 94 miejsce w województwie i 622 miejsce w Polsce .

III miejsce w szkoleROBERT HNAT – 62 pkt., 420 miejsce w województwie i 2952 miejsce w Polsce .

 

W klasach V

I miejsce w szkole - ZOFIA TŁUCZEK – 123,75 pkt., 21 miejsce w województwie, 125 miejsce w Polsce i dyplom + książka za uzyskanie bardzo dobrego wyniku w konkursie.    

II miejsce w szkoleKAROLINA CZERNATOWICZ – 108,5 pkt., 59 miejsce w województwie i 414 miejsce w Polsce i dyplom + książka za uzyskanie bardzo dobrego wyniku w konkursie.    

III miejsce w szkole

JEREMIASZ MADEJA, MAJA SZCZOGIEL i MACIEJ PREYZNER 76,25 pkt., 301 miejsce w województwie i 2150 miejsce w Polsce .

 

W klasach VI

I miejsce w szkoleNATAN MUCHA – 109 pkt., 70 miejsce w województwie, 600 miejsce w Polsce i dyplom + książka za uzyskanie bardzo dobrego wyniku w konkursie.          

II miejsce w szkoleWIKTORIA SZYMCZYK – 98,5 pkt., 125 miejsce w województwie i 1062 miejsce w Polsce i dyplom + książka za uzyskanie dobrego wyniku w konkursie.    

III miejsce w szkoleJULIA ŚLIWOWSKA – 79,75 pkt., 266 miejsce w województwie i 23520 miejsce w Polsce .

 

W klasach VII

I miejsce w szkoleMATEUSZ GRZYWA – 126,25 pkt., 10 miejsce w województwie, 43 miejsce w Polsce i dyplom + książka za uzyskanie bardzo dobrego wyniku w konkursie.    

II miejsce w szkoleSZYMON KRAMEK – 112,5 pkt., 22 miejsce w województwie, 141 miejsce w Polsce i dyplom + książka za uzyskanie bardzo dobrego wyniku w konkursie.    

III miejsce w szkoleFILIP WRÓBEL – 92,5 pkt., 72 miejsce w województwie, 547 miejsce w Polsce.    

 

W klasach VIII

I miejsce w szkole MAŁGORZATA SAŁAMAJ – 85,75 pkt., 105 miejsce w województwie, 765 miejsce w Polsce.

II miejsce w szkoleKACPER JANISZEWSKI – 81,75 pkt., 127 miejsce w województwie, 955 miejsce w Polsce.

III miejsce w szkoleMIKOŁAJ JAGUCAK – 81 pkt., 135 miejsce w województwie i 993 miejsce w Polsce .

 

Gratulujemy sukcesu !!!!!!!

Wars i Sawa

W środę, 16 stycznia w ramach innowacji pedagogicznej „Mały i Duży Patriota”- uczniowie kl. IIA i IIC  wraz z p. Bogumiłą Bachór rozpoczęli cykl zajęć pt. "Warszawa stolica Polski".

Zajęcia rozpoczęły się pogadanką wprowadzającą w temat, następnie uczniowie udali się do biblioteki szkolnej gdzie p. Jadwiga Stępniak przygotowała bardzo interesującą prezentację multimedialną o Warszawie wraz z kartami pracy. Uczniowie byli bardzo zainteresowani i zadawali wiele pytań.

W świetlicy uczniowie wraz z wychowawcą wspólnie utworzyli wystawę o Warszawie, jej historii i współczesności. Odbyły się również zajęcia muzyczne, na których uczestnicy słuchali pieśni i piosenek o naszej stolicy, a także uczyli się „Warszawianki”.

Cykl zajęć zakończył się wspólnym czytaniem legend o Warszawie "Wars i Sawa, Legenda o Złotej kaczce”.

Kodowanie- nauka logicznego myślenia!

Kodowanie każdemu kojarzy się przede wszystkim z informatykiem siedzącym przy komputerze. Jest to oczywiście prawda, ale na kodowanie w szkole spojrzeć należy również w innych kontekstach i zastanowić się, jakie korzyści przynosi nauka programowania już od najmłodszych lat. Wtedy dziecko najszybciej przyswaja wiedzę i kształtuje umiejętności, które procentują zarówno w dalszej edukacji, jak i całym życiu.
Jedną z ważniejszych korzyści jest nauka logicznego myślenia. Programowanie to między innymi zdolność analizowania. Kodowanie nie ogranicza się tylko do pisania instrukcji i funkcji, to proces rozważania wielu różnych aspektów, przewidywania skutków użycia określonych rozwiązań. To wszystko towarzyszy dziecku podczas nauki , kształtując umiejętność analizowania różnych wariantów wydarzeń, wysnuwania wniosków i precyzowania przesłanek.
Programowanie to również nauka kreatywności, nabywanie umiejętności poszukiwania rozwiązań. Dzieci uczą się, że do konkretnego problemu czy zadania można podchodzić w różny sposób, poszukują ciekawych dróg, prowadzących do wyznaczonego celu, a przy okazji doskonale się bawią.
Programowanie jest doskonałym sposobem na kształcenie umiejętności rozwiązywania problemów. Dzieci poznają komendy, dzięki którym mogą osiągnąć określony cel, uczą się także, w jaki sposób rozłożyć, duży, złożony problem na szereg małych, mniej skomplikowanych, a tym samym łatwiejszych do rozwiązania.
Oczywiście nie każde dziecko, które uczy się programowania, musi zostać zawodowym programistą. Dla wielu maluchów będzie to po prostu dobra zabawa i zajęcia skutecznie wspierające ich rozwój. Na pewno jednak część z tych dzieci odkryje w sobie pasję i zechce związać z tym zajęciem swoją karierę zawodową.
Warto podkreślić, że właściwie wszystkie wysoko rozwinięte kraje cierpią na niedobór programistów. Nie inaczej jest w Polsce. Eurostat szacuje, że na naszym rynku brakuje ponad 50 tys. koderów. Uczenie dzieci programowania to inwestowanie zarówno w ich zawodową przyszłość, jak i szansa na pozyskanie nowych talentów dla branży IT.
Coraz częściej programowanie jest określane „językiem przyszłości”, a umiejętność kodowania już wkrótce może okazać się jedną z najbardziej poszukiwanych przez pracodawców. Na szczęście również w Polsce zauważono potencjał kodowania i jego pozytywny wpływ na rozwój dzieci. Być może już wkrótce każde polski maluch będzie poznawał tajniki programowania tak, jak uczy się języka obcego czy matematyki.


Poniżej na zdjęciach kilka zdjęć z początkowych zajęć w klasie 1C , która w tym roku szkolnym realizuje innowację pedagogiczną „Kombinuję, koduję, eksperymentuję”.

Wokalne sukcesy na festiwalu kolęd i pastorałek w Legnicy

We wtorek, 15 stycznia uczennice klasy 2a tworzące zespół wokalny ,,Iskierki” (Katarzyna Browolejt, Paulina Głąb, Julia Galar, Zuzanna Kapral, Maja Mazurkiewicz, Lena Stefanko, Martyna Zbęk) prowadzony przez panią Annę Matogę oraz uczennica klasy 1b Hania Matuszkiewicz, przygotowana przez panią Jolantę Kurasz-Dul, wzięły udział w XVIII Dziecięcym Festiwalu Kolęd i Pastorałek zorganizowanym przez Dom Kultury "Atrium". Wokalne umiejętności zostały dostrzeżone przez jury festiwalu. Dwie solistki Hania Matuszkiewicz i Zuzanna Kapral dostały nagrodę specjalną. Zespół wokalny zajął II miejsce w kategorii zespołów, natomiast Hania Matuszak zdobyła III miejsce w kategorii solistów do lat 10.

 

Nowy plan lekcji

Na szkolnej stronie internetowej umieszczony został nowy plan lekcji obowiązujący w naszej szkole w drugim semestrze od poniedziałku 21 stycznia.

ZMIANY W DOKUMENTACH SZKOŁY

Dyrektor szkoły informuje, że z dniem 17 stycznia 2019 r. obowiązuje nowy tekst jednolity Statutu Szkoły, w związku z uchwalonymi zmianami przez Radę Pedagogiczną SP 3 w § 54 i 56.

Z dniem 17 stycznia 2019 r. wprowadzone zostały również zmiany w Regulaminie przyznawania stypendium za wyniki w nauce i osiągnięcia sportowe.

Uprasza się rodziców o zapoznanie się z ww. dokumentami.

SUPEREKOLOG 2019

superekolog 2019 str1superekolog 2019 str2a

  bip

Logowanie

Tłumacz

Licznik odwiedzin

Dzisiaj107
Wczoraj199
Wizyt w tygodniu107
Wizyt w miesiącu3540
Łącznie wizyt219314

fundacja kghm

uodo

reaguj masz prawo
Fundacja Rosa
Stop zwolnieniom z WF-u
Teatr TVP

 

Szanowni Państwo! Serdecznie witamy na oficjalnej stronie internetowej Szkoły Podstawowej nr 3 im. Henryka Brodatego w Złotoryi. Mamy nadzieję, że strona pozwoli uzyskać Państwu jak najwięcej informacji oraz zachęci do odwiedzenia naszej szkoły ..
Szkoła Podstawowa nr 3
im. Henryka Brodatego w Złotoryi

tel. /76/ 878 35 74 fax. /76/ 743 70 75

Copyright © 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone.