WAŻNE INFORMACJE

Dyrektor szkoły informuje, że kl. IV A spotyka się ze swoim wychowawcą p. Karoliną Mikołajczak o godz. 7.50 w sali 209, a kl. IV B spotyka się z wychowawcą p. Iwoną Stelmach w sali 303, również o godz. 7.50. Obie sale znajdują się w budynku B.

Dyrektor szkoły informuje, że z dniem 1 września 2019 r. wprowadzone zostały uchwałą Rady Pedagogicznej SP 3 zmiany w Statucie Szkoły, które stanowią Aneks nr 1 do Statutu. Aneks znajduje się w zakładce "Dokumenty". Uprasza się rodziców o zapoznanie z wprowadzonymi zmianami.

ROZPOCZĘCIE ROKU SZKOLNEGO 2019/2020

Dyrektor szkoły informuje, że uroczyste rozpoczęcie nowego roku szkolnego nastąpi 2 września 2019 r. o godz. 8.00 w hali "Tęcza".

Uczniowie spotykają się z wychowawcami w swoich klasach o godz.  7.50 i wspólnie udają się na halę.

Po uroczystości wychowawcy zabierają uczniów do klas celem przekazania informacji dotyczących organizacji klasy i szkoły w nowym roku szkolnym.

ORGANIZACJA KLAS PIERWSZYCH I ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH W ROKU SZKOLNYM 2019/2020

Dyrektor szkoły informuje, że w związku z trwającą rekrutacją uzupełniającą listy przyjętych uczniów do poszczególnych klas 1. oraz listy dzieci w poszczególnych oddziałach przedszkolnych opublikowane zostaną 27 sierpnia 2019 r. o godz. 12.00. Listy dostępne będą tylko w holu szkoły (wymogi RODO).

Zapraszam rodziców klas 1. na zebranie organizacyjne w dniu 28 sierpnia 2019 r. o godz. 17.00, a rodziców dzieci z oddziałów przedszkolnych na godz. 17.30. Spotkania odbędą się w holu szkoły na I piętrze w budynku A.

Wyprawka pierwszoklasisty znajduje się w załączniku.

pdfWyprawka pierwszoklasisty na rok szkolny 2019/2020

REKRUTACJA UZUPEŁNIAJĄCA DO ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH

Szanowni Rodzice, informuję, że nadal można zapisać dziecko do oddziałów przedszkolnych przy naszej szkole w ramach rekrutacji uzupełniającej. Przyjmujemy pięcio- i sześciolatki. Regulamin oraz niezbędne dokumenty znajdują się w zakładce na stronie szkoły. Zapraszamy!

SUKCESY NASZYCH UCZNIÓW - PODSUMOWANIE ROKU SZKOLNEGO

Rok szkolny 2018/2019 przeszedł do historii. Podsumowaniem pracy naszych uczniów jest 168 świadectw z wyróżnieniem oraz liczne nagrody rozdane w trakcie uroczystego zakończenia roku szkolnego. Gratuluję wszystkim uczniom, ich rodzicom oraz nauczycielom, którzy przyczynili się do osiągnięcia tych wspaniałych wyników.

W załączniku prezentujemy wszystkich wyróżnionych uczniów.

pdfNagrodzeni uczniowie w roku szkolnym 2018/2019

pdfNajlepsi uczniowie w roku szkolnym 2018/2019

SUKCES ÓSMOKLASISTÓW

W dniach 15, 16 i 17 kwietnia 2019 r. uczniowie klas ósmych pisali swój pierwszy w życiu egzamin z języka polskiego, matematyki i języka angielskiego.
14 czerwca otrzymaliśmy wyniki, które sprawiły nam ogromną radość. Serdecznie gratuluję uczniom oraz ich nauczycielom wspaniałych osiągnięć!

egz 8 kl 2019

Akademia absolwentów

W środę, 19 czerwca 2019 roku podczas uroczystej akademii w sali widowiskowej Złotoryjskiego Ośrodka Kultury i Rekreacji pożegnaliśmy uczniów klas ósmych szkoły podstawowej oraz uczniów klas trzecich gimnazjum. Akademię przygotowali absolwenci pod opieką pani Elżbiety Adamowicz, pani Agnieszki Brożyny, pani Magdaleny Hanebach oraz pani Bogumiły Bachór.

Zdjęcia - Damian Komada.

1 5 procent 2025 

bip

Logowanie

Tłumacz

Licznik odwiedzin

Dzisiaj11
Wczoraj585
Wizyt w tygodniu1822
Wizyt w miesiącu14026
Łącznie wizyt1030335

CEQ Prep FULL 2025 26 RGB

plakat czujesz niemoc

kampania dziecinstwo bez przemocy

telefon zaufania

edoo

szpd

animus

fundacja kghm

uodo tdts logo color rgb

uodo

reaguj masz prawo

Fundacja Rosa
Stop zwolnieniom z WF-u

logo maly mistrz

 

logo maly mistrz 2
Teatr TVP

  Fundacja kultury 03

Szanowni Państwo! Serdecznie witamy na oficjalnej stronie internetowej Szkoły Podstawowej nr 3 im. Henryka Brodatego w Złotoryi. Mamy nadzieję, że strona pozwoli uzyskać Państwu jak najwięcej informacji oraz zachęci do odwiedzenia naszej szkoły ..
Szkoła Podstawowa nr 3
im. Henryka Brodatego w Złotoryi

tel. /76/ 878 35 74 fax. /76/ 743 70 75

Copyright © 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone.