22 kwietna 2015 roku obchodziliśmy w szkole ,,Dzień Ziemi”. Uczniowie klas czwartych, piątych i szóstych przygotowali plakaty informacyjne, uświadamiające uczniom jak ważne dla nas wszystkich jest dbanie o planetę Ziemię. Plakaty wyróżniały się pomysłowością, estetyką i wartością merytoryczną. Społeczność szkolna mogła je podziwiać i czerpać pomysły do działań na co dzień. Uczniowie w czasie spotkań okolicznościowych wysłuchali wierszy napisanych przez uczniów naszej szkoły, sławiących piękno naszej planety. Obejrzeli prezentację fotografii przysłanych na szkolny konkurs fotograficzny pt. „Przyroda wokół nas”.
Pierwsze miejsce w konkursie zdobył Maks Kortus (5b) za zdjęcie ,,Wodny Świat”, drugie zajęła Zuzanna Lipińska (5b) za zdjęcie ,,Skąd się wzięły kury w lesie?”.
Uczniowie mieli okazję podziwiać unikalność naszej planety, oglądając film i prezentację, wysłuchali piosenki w wykonaniu Melissy Fortwengel, wspólnie wykonali prace pt. „Drzewo obietnic ekologicznych”, gdzie wpisali, co pozytywnego robią dla naszej planety Ziemi.
Podsumowano również działania realizowane w projekcie edukacyjnym pt. „Ile jest matematyki w tym. co jesz? - promujemy zdrowe zachowania żywieniowe”. Podstawowym celem projektu była promocja zdrowego stylu życia, w tym zapobieganie nadwadze i otyłości, poprzez edukację uczniów w zakresie żywienia i aktywności fizycznej. Zadania projektu obejmowały uczniów klas 4-6 naszej szkoły. Uczniowie brali udział w zajęciach tematycznych, realizowanych na lekcjach matematyki, przyrody, informatyki i zajęć technicznych. Dzieci poznały m.in. najczęstsze wady w żywieniu dzieci i młodzieży, o czym mówią normy żywienia i etykiety produktów spożywczych, jaką rolę ma aktywność fizyczna i jaki jest jej wpływ na prawidłowy rozwój fizyczny i stan zdrowia dzieci. Uczniowie upowszechnili wiedzę o składzie i wartości odżywczej żywności, znakowaniu żywności, kształtowaniu racjonalnych wyborów produktów spożywczych oraz o roli aktywności fizycznej dla zachowania zdrowia wykonując w tym celu plakaty i prezentacje. Wystawa prac trwa.