Laureaci szkolnego konkursu plastycznego "Bezpieczny Internet"

26 lutego 2019 roku podsumowany został szkolny konkurs plastyczny "Bezpieczny Internet". Komisja w składzie: Paulina Chaim, Magdalena Hanebach i Wiesław Grzywa wybrała najlepsze prace.

Laureatami zostali:

Kategoria – klasy IV – VI:
                                               I miejsce – Patrycja Sowa kl. 5d
                                               II miejsce - Robert Hnat kl. 4b
                                               III miejsce – Mateusz Kowalczyk kl.4a

Kategoria – klasy VI – VIII i gim.:

                                   I miejsce – Julia Michalak kl. 3a gim
                                               II miejsce - Krystyna Wynar kl. 3a gim
                                              III miejsce – Oliwia Maciejewska kl. 3a gim

Szkolny konkurs informatyczny – „Bezpieczny Internet”

dzien bezpiecznego internetuZ okazji Dnia Bezpiecznego Internetu we wtorek 26 lutego odbył się szkolny konkurs informatyczny – „Bezpieczny Internet”. Konkurs odbył się w dwóch kategoriach wiekowych i składał się z dwóch części – teoretycznej (test z wiedzy o komputerach, oprogramowaniu oraz bezpieczeństwie w sieci Internet) oraz praktycznej (wykonanie plakatu o bezpiecznym Internecie w programie graficznym). Do etapu praktycznego zakwalifikowane zostały dwie grupy po 10 uczniów, którzy najlepiej napisali test teoretyczny, w jednej i drugiej kategorii. Suma punktów z części teoretycznej i praktycznej zadecydowała o kolejności w rywalizacji. Konkurs przygotowali i przeprowadzili panowie Wiesław Grzywa i Jarosław Sarkowicz.

Konkurs „Bezpieczny Internet” w kategorii uczniów klas 4-6 szkoły podstawowej wygrała Aleksandra Kocyła z klasy 5A, drugie miejsce zajął Filip Ziarno z klasy 6B, a trzecie miejsce Wiktor Ciempka z klasy 6B. W kategorii uczniów klas 7-8 szkoły podstawowej oraz klasy 3 gimnazjum zwyciężył Igor Janiak z klasy 8C, drugie miejsce zajął Tomasz Żurański z klasy 8C, natomiast trzecie miejsce zajęli ex aequo Michał Gładkojć z klasy 8B oraz Mateusz Grzywa z klasy 7B. Zwycięzcom gratulujemy!

Uwaga konkurs!

SZKOLNY ETAP KONKURSU JĘZYKA ANGIELSKIEGO ”I LOVE ENGLISH”

odbędzie się 20 marca 2019r. o godz. 14.30 w sali 312.

(zagadnienia do konkursu zostaną wywieszone na tablicy pod salą)

Zapisy u pani Anny Pikul. Zapraszamy:)

Pracownia chemiczno – fizyczna XXI wieku

Nasza szkoła doczekała się pracowni chemiczno – fizycznej z prawdziwego zdarzenia. Dzięki darowiźnie w kwocie 84 789,47zł od Fundacji KGHM Polska Miedź można ją było wyposażyć w odpowiedni sprzęt i pomoce naukowe. Szkoła nie otrzymałaby tak wielkiego wsparcia finansowego, gdyby wcześniej nie wzięła udziału w konkursie „Laboratoria XXI wieku”. Zwycięski projekt pracowni przygotowały nauczycielki Karolina Mikołajczak i Dorota Jarczak.

Do nowej pracowni zakupione zostały całe zestawy chemiczne (odczynniki, naczynia) do przeprowadzania reakcji na lekcjach oraz szafy do ich przechowywania a także wiele pomocy naukowych, takich jak domino chemiczne, modele atomów, elektroskopy, stopery, zestawy do doświadczeń z fizyki; moduł – ciepło; moduł – magnetyzm; moduł – optyka i inne oraz fartuchy ochronne. Są też dwie mobilne szafy laboratoryjne do wykonywania pokazów. Jednak najciekawszy element nowej klasy to dygestorium, rzadko raczej spotykane w szkołach podstawowych. To specjalna, przeszklona komora, przypominająca szafę, w której przeprowadzane są reakcje spalania substancji z wydzieleniem gazów trujących i niebezpiecznych dla zdrowia. Pracownię uzupełnia 5 laptopów, które będą wykorzystywane na zajęciach dodatkowych.

Zajęcia w nowej pracowni rozpoczęły się po feriach zimowych. Odbyły się dwie lekcje pokazowe, przygotowane przez panią Dorotę Jarczak. W pierwszych zajęciach uczestniczyli uczniowie klasy 8a, pokazując możliwości laboratorium chemicznego podczas lekcji chemii. Natomiast gimnazjaliści klas III w ramach zajęć dodatkowych mieli możliwość zaprezentowania różnych zasobów w pracowni nie tylko z chemii, ale także z fizyki. Nauczycielka Dorota Jarczak przeprowadziła kilka pokazów (wybuch wulkanu, z generatorem Van de Graaffa), co stanowiło niezwykłą atrakcję dla uczestników tych zajęć.

Lekcje pokazowe odbyły się z udziałem dyrekcji szkoły, władz miasta, lokalnej prasy i przedstawicieli Fundacji KGHM Polska Miedź.

Cieszy nas niezmiernie, że mamy najnowszą pracownię chemiczno – fizyczną w Złotoryi. Nasi uczniowie mogą poznać chemię czy fizykę od strony praktycznej w sposób atrakcyjny. W czasie lekcji stają się badaczami poszukującymi kreatywnych rozwiązań. Rozbudzają swoje zainteresowania przedmiotami ścisłymi, co w przyszłości może zaowocować sukcesami zawodowymi lub naukowymi.

Remont pomieszczenia klasowego na nową pracownię został przeprowadzony dzięki 12 tys. zł przekazanym przez Urząd Miejski w Złotoryi, który jest organem prowadzącym szkołę.



http://www.zlotoryjska.pl/aktualnosc-2625-taka_chemie_to_ja_lubie_foto.html

http://www.zlotoryjska.pl/aktualnosc-1-2678-pracownia_ma_byc_magnesem_dla_uczniow.html

 

GALERIA - LEKCJA POKAZOWA

 

GALERIA - ZAJĘCIA DODATKOWE POKAZOWE

Ostatnie spotkanie koordynatorów w ramach projektu Erasmus+ Europlay w Niemczech

Pod koniec lutego bieżącego roku odbyło się już ostatnie czwarte spotkanie koordynatorów projektu w Stuttgarcie. Tym razem w spotkaniach uczestniczyły również dyrektorzy szkół partnerskich.

Przedstawiciele czterech krajów uczestniczących w wydarzeniu, mieli okazję porównać kwestie związane z projektem bezpośrednio i zadaniami z niego wynikającymi oraz z systemem edukacji w poszczególnych krajach.

Wizyta nauczycieli w Międzynarodowej Szkole w Stuttgarcie (International School of Stuttgart), w którym językiem wykładowym jest angielski, a zasady organizacji pracy szkoły są zgoła inne niż w szkole publicznej, były niezwykłym i inspirującym doświadczeniem.

Celem pobytu było podsumowanie dotychczasowej współpracy uczniów w ramach projektu, zaplanowanie kolejnej, ostatniej już wizyty, w Gragnano pod koniec marca, jak również opracowanie planu działań kończących dwuletnią współpracę.

Teatrzyk ,,Skrzat” prezentuje "Dary czterech wróżek"

Klasach IV c w ramach zajęć koła recytatorsko - teatralnego ,,Skrzat” przygotowała inscenizację baśni Ewy Szerburg – Zarębiny pt. "Dary czterech wróżek".

Po kilku tygodniach prób scenicznych, zaprojektowaniu scenografii i strojów nadszedł czas pokazania spektaklu, na który zostały zaproszone dzieci z klas zerowych oraz podopieczni pani Bachór i pani Brożyny ze świetlicy. Występ młodych aktorów dostarczył widzom wielu wrażeń i był pouczającą historią o tym, ze nie wolno zachowywać się egoistycznie. Jak w każdej baśni zło zostało ukarane, a dobro nagrodzone. W przedstawieniu wystąpili uczniowie: macocha- Karolina Łusiewicz, ojciec- Tomasz Kosiński, pasierbica- Ola Szestak, córka macochy – Oliwia Ścisło, Wiosna – Oliwia Wąsowicz, Lato- Lena Panasiuk, Jesień –Zosia Kościuk, Zima- Hania Huczek, Piesek- Julianna Zamojska, Zajączek- Julia Mileszko, Kotek- Michał Boho, narrator Ania Hanysz . Scenariusz i reżyseria pani Anna Markiewicz, dekoracja sceniczna - pani Magdalena Hanebach.

Ścieżkami wygasających zawodów

Drugi etap realizacji

INNOWACJI PEDAGOGICZNEJ

realizującej zadanie MEN

„Kariera zawodowa jest w moich rękach” – rozwój doradztwa zawodowego.”

„Ścieżkami wygasających zawodów”

Autorzy innowacji Pani Bożena Bączek i Pani Irena Przybyłko zakończyły drugi etap INNOWACJI PEDAGOGICZNEJ realizującej zadanie MEN Kariera zawodowa jest w moich rękach” – rozwój doradztwa zawodowego „Ścieżkami wygasających zawodów”. Cel ogólny innowacji to przygotowanie uczniów do podjęcia trafnego wyboru drogi kształcenia zawodowego.

W dniu 4 marca 2019 roku uczniowie klasy VI A, VI B, VI D szkoły podstawowej oraz uczniowie klasy III A gimnazjum poznali zawód zegarmistrza. Z tajnikami zawodu zegarmistrza zapoznał uczniów złotoryjski zegarmistrz Pan Lech Wojtczak.

Udział w tych zajęciach pozwoli uczniom:

  1. nauczyć się umiejętnie analizować swoje mocne i słabe strony, rozpoznawać swoje upodobania i predyspozycje do wykonywania określonego zawodu;
  2. poszerzyć swoją wiedzę o wygasających zawodach na rynku pracy;
  3. rozwinąć świadomość mobilności zawodowej i swoją aktywność do poszukiwania alternatywnych rozwiązań w różnych sytuacjach zawodowych i życiowych.

 

Koordynatorki doradztwa zawodowego

Bożena Bączek

Irena Przybyłko

Eliminacje do Powiatowego Konkursu Ortograficznego

mistrz ortografii 2019

1 procent 2022 

bip

Logowanie

Tłumacz

Licznik odwiedzin

Dzisiaj16
Wczoraj391
Wizyt w tygodniu16
Wizyt w miesiącu9695
Łącznie wizyt811610

kampania dziecinstwo bez przemocy

telefon zaufania

edoo

szpd

animus

fundacja kghm

uodo tdts logo color rgb

uodo

reaguj masz prawo

Fundacja Rosa
Stop zwolnieniom z WF-u
Teatr TVP

  Fundacja kultury 03

Szanowni Państwo! Serdecznie witamy na oficjalnej stronie internetowej Szkoły Podstawowej nr 3 im. Henryka Brodatego w Złotoryi. Mamy nadzieję, że strona pozwoli uzyskać Państwu jak najwięcej informacji oraz zachęci do odwiedzenia naszej szkoły ..
Szkoła Podstawowa nr 3
im. Henryka Brodatego w Złotoryi

tel. /76/ 878 35 74 fax. /76/ 743 70 75

Copyright © 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone.