Konkurs plastyczny „Biblioteka w sercu małego człowieka”
Biblioteka szkolna rozstrzygnęła konkurs plastyczny dla klas I-IV pt. „Biblioteka w sercu małego człowieka”. Tematem prac konkursowych był autoportret z książką. Na konkurs wpłynęło 48 prac. Komisja stanęła przed bardzo trudnym wyborem. Ostatecznie przyznała aż 8 wyróżnień, a na podium stanęło 6 zwycięzców.
Nagrodzeni zostali:
I miejsce:
Kalina Jóźwiak kl. 2b
Jan Bosakiewicz kl. 3a
II miejsce:
Bianka Bochra kl. 4c
Natalia Kowalczyk kl. 3c
III miejsce:
Maria Regulska kl. 3c
Małgorzata Okrent kl. 2d
Wyróżnienia:
Kalina Górecka kl. 3a
Dagmara Brożyna kl. 2a
Maria Szklarek kl. 3c
Filip Węgliński kl. 2c
Zuzanna Podsiadło kl. 3a
Rozalia Bombała kl. 3a
Zofia Utratna kl. 2a
Katarzyna Chanasińska kl. 3a
Spotkania wielkanocne
16 kwietnia 2025 roku w Środowiskowym Domu Samopomocy w Złotoryi oraz w Klubie Seniora odbyły się spotkania wielkanocne. Wzięli w nim udział zaproszeni goście: o. Bogdan Koczor, Paweł Kulig - Burmistrz Złotoryi, sekretarz miasta - Pani Ewa Szczecińska-Bedryj oraz dyrektor MOPS - Pani Iwona Pawlus.
Uroczystość uświetnił występ uczennic ze Szkoły Podstawowej nr 3 im. Henryka Brodatego w Złotoryi, przygotowany przez Panią Magdalenę Piwowarczyk. Spotkanie przebiegło w ciepłej, świątecznej atmosferze, pełnej życzliwości i wspólnego dzielenia się wielkanocną radością.
„CZYSTA RZEKA”
Dnia 14 i 15 kwietnia uczniowie z klasy 6c, 4c, 3d, 3b oraz 2b wzięli udział w akcji „Czysta Rzeka”. Uczestnicy sprzątali tereny przybrzeżne rzeki Kaczawa oraz zbiornika osadowego ,,Lena II”. Organizatorem akcji był Polski Związek Wędkarski Koło nr. 36 Złotoryja wraz z Koordynatorami. Na koniec akcji uczestnicy spędzili miło czas przy ognisku z kiełbaskami.
UWAGA KONKURS dla uczniów klas 1-3 i oddziałów przedszkolnych
Szkoła Podstawowa nr 3 w Złotoryi z nową Strategią rozwoju ekosystemu STEM
W Szkole Podstawowej nr 3 w Złotoryi zakończono właśnie prace nad ważnym dokumentem – „Strategią rozwoju ekosystemu STEM”, opracowaną w ramach projektu Erasmus+ pod tytułem "Diversifying the STEM Ecosystem". To strategiczne opracowanie stanowi długoterminowy plan rozwoju, którego celem jest promowanie wśród uczniów nauk przyrodniczych, technologii informatycznej, inżynierii oraz matematyki (STEM).
Strategia wyznacza jasne cele, priorytety oraz kierunki działań, które mają na celu nie tylko zwiększenie zainteresowania uczniów przedmiotami ścisłymi, ale także stworzenie inspirującego i wspierającego środowiska edukacyjnego. Szczególny nacisk położono na zachęcanie większej liczby młodych ludzi – w tym przede wszystkim dziewcząt – do wyboru ścieżki zawodowej w sektorze STEM.
Dokument powstał przy udziale kadry pedagogicznej i we współpracy z partnerami projektu. Mamy nadzieję, że wdrożenie strategii przyniesie wymierne efekty w postaci lepszych wyników edukacyjnych, większej motywacji do nauki oraz długofalowego wpływu na rozwój zawodowy młodego pokolenia.
To kolejny krok w kierunku nowoczesnej, otwartej i zaangażowanej szkoły, gotowej kształtować przyszłość swoich uczniów w duchu innowacyjności i równości szans.
Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych do zapoznania się z treścią Strategii!
Projekt partnerstwa współpracy w sektorze edukacji szkolnej "Dywersyfikacja ekosystemów STEM" nr 2024-1-LV01-KA220-SCH-